فروشگاه پیشرو

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فروشگاه پیشرو


فروشگاه پیشرو
 یکی از بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران و مستقر در تهران است که روزانه بیش از 1 میلیون بازدیدکننده دارد و درصد قابل توجه ای از سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده‌است.

پیشینه

گروه تجارت الکترونیک پیشرو درسال 1385 به همت جمعی از جوانان علاقمند به توسعه و گسترش فناوری اطلاعات بین اقشار جامعه تاسیس گردید . از همان شروع کار سعی بر این بود که بهترین شرایط از لحاظ نحوه پرداخت ، کیفیت ، قیمت خرید وارائه خدمات پشتیبانی برای خریداران فراهم گردد که البته بدیهی است این کار نیازمند تلاشی همه جانبه و جلب همکاری سایر موسسات و ارگانهای ذیربط می باشد. لذا با تقویت گروه کاری و جذب افراد مجرّب و متخصص در دو زمینه فناوری اطلاعات و امور مالی و اعتباری برنامه ریزی لازم را در جهت پاسخ به این نیاز جامعه آغاز و دنبال نمودیم. به تدریج با اعتقاد به "اصل بهبود مستمر" فعالیتهای خود را بهبود داده و رقابتی سالم را با سایر رقبای فعال در این عرصه آغاز نمودیم و همواره اصل "رضایت مشتری" به عنوان یک ارزش اساسی سرلوحه فعالیتهای گروه کاری قرار داشته و دارد و این فرآیند کماکان ادامه دارد. گروه تجارت الکترونیک پیشرو در زمینه کالا دیجیتال از قبیل : لپ تاپ ، قطعات لپ تاپ ، قطعات موبایل ، قطعات کامپیوتر ، پرینتر ، اسکنر ، لوازم جانبی خودرو ، گوشی موبایل ، کارتریج ، لوازم جانبی کنسول بازی و دیگر مواردی که در منو بالا وب سایت قابل رویت میباشد فعالیت دارد و کماکان با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

بر پایهٔ اعلام رسمی این شرکت در سال ۲۰۱۹، کالاهای ممنوعه (غیرقابل فروش) در فروشگاه پیشرو، شامل مواردی چون: ابزار جانبی اصل برند اپل (غیراصل اپل، قابل فروش بوده‌است)، تمامی کالاهای مروج ادیان دیگر(جز دین رسمی جمهوری اسلامی ایران) یا دارای طرح صلیب و مسیح، همهٔ پرنسس‌های دیزنی، عروسک با پوشاک و «اندام نامناسب» و مغایر با «شئونات اسلامی»، کالاهای گسترش‌دهندهٔ فرهنگ غرب، ابزار توان‌بخشی و ژل و اسپری جنسی و اقلام «منشوری» بوده‌است.

 

شمار کارکنان

فروشگاه پیشرو هم اکنون با 70 کارمند رسمی همچنین با مشارکت در برگزاری جشنواره با هدف توانمندسازی معلولین برای ورود به حوزه کسب و کار برگزار گردید، در راستای ارتقای سازوکار اشتغال حمایت شده  با سایر شرکت‌های معتبر ایرانی نظیر اسنپ همکاری میکند و همچنین شرکت‌هایی نظیر کاله در کنار مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد قرار گرفت.

بازخوردها، در رسانه‌ها و دستاوردهای شرکت

  • در سال ۱۳۸۷ در مجله ISI، به عنوان وبگاه برگزیده از این مجله معتبرمعرفی شد.
  • بر اساس گزارش مجلهٔ اکونومیستدر سال ۲۰۱۴ این وبگاه با سرمایهٔ 50 میلیون دلار در رتبهٔ هفتم شرکت‌های اینترنتی ایران قرار گرفت.
  • برخی منابع فروشگاه پیشرو را از نظر سهم گسترده‌ای که در بازار تجارت الکترونیک ایران دارد، با شرکت آمازونمقایسه می‌کنند و به آن لقب «آمازون ایرانی» داده‌اند.
  • بنیان‌گذاران فروشگاه پیشرو در دی‌ماه ۱۳۹۷ نشان معتبر از پرستاشاپ امریکارا دریافت کردند.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





:: بازدید از این مطلب : 1175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 11 خرداد 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی